Onsdag.

Chill dag i skolan. Började 13:00 med idrott ute på malmvägens fotbollsplan. Halimo höll i lektionen och vi körde nån lek, kommer inte ihåg vad den heter. Skulle kasta bollar på varandra och ha en "hemlig räddare". Riktigt roligt var det men precis när jag tog upp en boll och skulle kasta den så kommer det en boll flygandes i världens fart, rakt på ena bröstet. SATAN vad ont det gjorde! Antingen så var det Censie eller Henning som kastade den, för ingen annan kastar bollar så hårt. Haha, efter de så höll jag händerna på mina bröst för att jag ICKE ville ha fler bollar där! Haha.. Tappade andan en sekund, haha det gjorde faktiskt ont, riktigt ont. Men jag överlevde :)

En timme senare var idrottslektionen slut. Då var det bara att börja traska vidare till idrottshallen och ha ännu en idrottslektion som Vanessa och Ninorta höll i. Ännu fler lekar, killeboll + kinesiska muren.
Och efter den lektionen slutade vi. Jag gick med Olli och köpte dricka på Ica, sen var jag tvungen att gå till bussen för att åka till min praktik.
När jag väl kommer dit så går jag till mitt skåp eller.. Föredetta skåp...... Och hämtar mina inneskor och sen går jag för att leta efter någon i personalen. Men då visar det sig att min handledare är sjuk och då kan jag inte få alla papper i fyllda.. Så det var bara att åka hem igen... Ska komma tillbaka på fredag igen, suck...
Sen när jag skulle hem ifrån danderyd så går bussen bara till edsberg.. Så fick hoppa av där och vänta på nästa buss som gick om 20 min.. Väl i sollentuna så tar jag tåget, tåget stannar i norrviken där vi blir fast i 10 min pågrund av ett tåg framför. En jäkla resa hem blev det iaf...

Åt pannkakor till middag. Och nu sitter jag i min morgonrock, ny duschad. Mina axlar + ansikte börja läka nu eller vad man ska säga. Det flagnar lite på pannan och på vänstra axeln. Men nu kan jag böja axlarna hur jag vill, kan ha på mig min morgonrock utan att det bräns, kan ha på mig vanlig bh nu också. Har haft bh utan band hela veckan för att det ska läka fint. Så om det blir fint väder i helgen och vi åker ut med vår båt igen så ska jag ta på mig en t-shirt som aldrig ska tas av! Och även keps som ska sitta på skallen hela tiden! Ska endast sola det som inte är bränt, och verkligen inte sitta i solen i 2 timmar utan solkräm! Man lär sig av sina misstag ^^ Nu har det röda nästan gått över till brunt. Lite rött men man ser stor skillnad på linjen nedanför bröstet och ovanför!

Men nu ska jag kolla på film sen ska jag sova. Har lång dag imorgon. Massa plugg i skolan och även efter om jag hinner. Min farmor fyller år imorgon också! Så får se ifall jag stannar kvar i skolan och pluggar.