Nu blir det duschen!

Efter 5 timmar slit med en sladd så ger jag upp! Har ändå hittat felet, så varför ens lägga mer energi på det då.. Kan bara säga att min dator är totalt paj. Det går inte att ansluta datorn till ett USB-minne, det går inte att ansluta andra sladdar, förutom mobil/kamera sladd. Det funkar iaf men resten funkar inte. Har köpt en ny sladd idag, slet i 5 timmar för att hitta vart felet låg, testar Jespers gamla dator och på 1 min lyckas jag få det att funka. Snacka om sliten dator jag har.. Men det funkar iaf, tråkigt med sladden bara men äsch.. Satsar på en ny dator inom en snar framtid.

Haha, nu började min dator pipa, sådär som om man anslöt något sladd till den, sen försvinner musen helt plötsligt ibland. Det är bara en tidsfråga innan den pajar totalt!

Nu blir det duschen, sen jordgubbar med glass! Ska hinna visa allt jag köpte igår också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0