Mysig kväll.

Har haft en mysig kväll med grillat till middag! Har kollat på talang och även twilight med mamma. Hon hade inte sett den och det var år sen jag såg den så.
Just nu ligger jag i sängen med datorn i knät. Den är inte lite het! Så tror jag måste stänga av den strax ^^ Ska kolla på film en snabbis först bara :)

Höll på att somna nyss och då ringer min mobil haha.. Det var Simon som ville prata lite, så nu är jag pigg ^^ Inte bra!

Imorgon ska jag åka till barkarby med mamma och kolla på kameror! Den får max kosta 1000:- men den ska även vara bra och inte se ut som en köttbulle.

Jobbar kväll på måndag så det känns superbra att få sova en dag extra! Men nu ska jag kolla på film sen sova.
Solen höll precis på att gå upp när jag vaknade idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0