Min fartfyllda lördag.

Känner att jag aldrig kommer hinna skriva om min lördag så lika bra att ta tid till det nu.
vid 12 tiden åkte mamma och jag ut och åt lunch. Sen åkte vi vidare mot stinsen där vi shoppade massa kläder. 3 linnen, en byxdress, en jeansjacka och en kofta. Haha det sjuka var att jag fick jeansjackan, byxdressen och linnet för 350 kr tillsammans. Men bara byxdressen kostade 350 xD så fick jeansjackan + linnet gratis! Hahah men jag klagar inte ;)
Vi gick runt i alla möjliga affärer, blev kvar inne i en affär i 2 timmar, provade kläder, ut och in, upp och ner osv osv osv.
Tillslut kände vi oss klara och då var det en timme tills stinsen stängde. Så vi gick och fixade inför mitt körkort. Det börjar närma sig nu :)
Och efter det handlade vi mat.
Haha, minns faktiskt inte så mycket mer vad jag gjorde på kvällen..?
Jaja, orkar inte ta bild på allt nytt ikväll, har inte ens tid till det så en annan dag. Kanske imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0