Lite fix med ny header.

Den jag har nu är bara tillfällig tills jag har fixat en ny. Men min fantasi är på botten just nu så jag har icke några ideer på vad jag vill ha för header..

Jag är helt slut i kroppen nu. Vilken dag! Mina fötter gör inte lite ont heller ^^ Jag hann med det mesta idag, förutom att pappa glömde att ringa efter min belöning.. Men han lovar att göra det imorgon. Så jag hoppas på att få tid snart. Det är en stor grej jag ska göra, när allt är klart så är en stor del av den gamla Josefine borta ;) Säger inte mer än så ;)

Men nu ska jag vila kroppen lite, bara lägga mig ner i sängen och kolla klart på filmen jag inte hann kolla klart på igår, ca 15 min kvar. Sen kanske jag orkar fixa lite med en header, vi får se!
Bloggar senare om dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0