Ledig imorgon - Nej juste, har mattelektion!

Typiskt att vi alltid ska ha nationella/lektion när jag har mina lediga dagar! Men jag måste verkligen vara med imorgon. För på tisdag har vi matte nationella och jag får inte faila på det! Vilket jag kommer göra men i alla fall, haha!

Idag (söndag) har jag vilat ut mig ordentligt! Har kollat på film och myst hela dagen, verkligen vilat upp mig inför sista veckan på praktiken, buhu!
På kvällen gick Jeppe och jag till stationshuset och köpte ching chong mat :D Supergott!
Just nu sitter jag i sängen, nyduschad och lyssnar på musik :) Pratar lite med Mr :)

Ska strax stänga av musiken (det svåraste) och sedan börja kolla på missade serier :)

Vi hörs imorgon :) Mattelektionen börjar 13:00 sen får vi se ifall jag stannar kvar i skolan och pluggar eller ifall jag hittar på något annat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0