Josefine Nielsen har ett förhållande med Matte B och det är komplicerat..

Har matte nationella imorgon så jag har inte tid att blogga idag. Så ni vet varför uppateringen har varit så dålig. Var i skolan idag och hade matte lektion inför nationella. Då kunde jag mer än jag trodde men nu går det trögt.. Aja, jag blir överlycklig om jag ens får G på nationella.
G gränsen är 12 poäng.

Klockren överskrift! Gjord av Hadis :)

Nu ska jag fortsätta plugga som satan! Tänker inte sova förrän jag fattar allt! Mr får underhålla mig i pauserna :)

Så imorgon blir det nationella i 4 timmar.. Ska köpa dricka + något att äta så jag inte somnar på provet.. Sen stannar jag kvar i skolan och gör klart en uppgift sen måste jag hem för att åka och passa skitungen. Ingen praktik för mig imorgon, vår mattelärare skriver att vi har haft nationella hela dagen så man behöver inte åka till praktiken efter.

Men nu blir det matte + prat med Mr! :) 

Sjönn där patienterna och jag brukar gå vid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0