Igår.

Igår var det en lång skoldag. Första lektionen åkte Putte, Censie, Olli, Jossan och jag till rösjön. Vi skulle kolla upp platser, grillplats och sånt till friluftsdagen. Haha, vi tog bilen dit. Putte körde, han har tagit körkort för ett tag sen. Jag satt i mitten (är minst...) och jäklar vad man flög xD Hit och dit, vilken galning till att köra! Nejdå, putte var jätteduktig! :) Körde liiiiite fort bara ^^
Resten av dagen bestod av plugg.. Satt inne i klassrummet i 5 timmar och pluggade! Skrev, skrev, skrev, skrev och skrev..
Haha tillsist sa Halimo
- Shitt vad du skriver tjejen!
-Haha jag vet.. Är inne på min 17e sida nu xD
-VAAAAA!?!?!

Hon skrek över hela klassrummet haha! xD Jag skrev på praktikuppgifter. Det är tre delar, första delen är 10 sidor, andra delen är 4 sidor, tredje delen är 9 sidor. Blev klar med alla delarna på kvällen och hela arbetet gick på 23 sidor! xD Shitt, normal tjej som skriver 23 sidor.. FÖRHAND dessutom!

Sen på kvällen var jag hos min farmor som fyllde år. Vi fikade där och hade det allmänt trevligt :) Sen berättade farmor att hon vill betala hela mitt körkort! :o Ville knappt ta emot de, för mycket.. Men jag lyckades inte, hon gav mig 5000 kr som jag ska lägga ner på körkortet till att börja med, sen skulle jag komma till henne och få mer. Men det tänker jag inte! :o

Sen händer inte så mycket mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0