Igår + idag.

Igår var jag i skolan på dagen. Älskar vårt nya tema, inge plugg, bara massa roliga grejer + idrott nästan varje dag.
Igår på kvällen tog jag moppen med Linda till stinsen där vi köpte jordgubbar och mango.
Haha killen i kassan var rolig.

Grabben i kassan: Åh jordgubbar och mango ser smarrigt ut!
Jag: Haha ja, det är supergott.
Grabben i kassan pratar med en annan som betalade innan mig: Hörru du, jag tror du blir ägd av den här tjejen.
Gubben: Va?
Grabben i kassan: Ja, jordgubbar och mango är mycket godare än ost som du har köpt.
Gubben: Jaha, hahahah det håller jag med om.

Haha, lite rörigt men det var roligt faktiskt ^^
Sen tog vi moppen till vårt ställe där vi satt i solen. Fast jag satt i skuggan, har typ fobi för solen i alla fall nu när jag är så pass bränd.
Vi myste där ett bra tag sen åkte vi hem.

Idag (tisdag) har jag varit i skolan. Olli, jossan och jag har fixat med vår friluftsgrej. Vi ska ordna en friluftsdag för 3.orna + 1.orna. Kan inte säga mer än så eftersom att allt är hemligt och jag har inte koll på ifall det är någon i de klasserna som läser min blogg. Så jag säger inget så länge, friluftsdagen är om 2.5 vecka.

Sen hade Johanna och jag vår idrottlektion idag. Den skulle blivit så mycket bättre men eftersom att vi var tvugna att vara ute på malmvägens fotbollsplan så fick vi göra det bästa av situationen. Jag höll i uppvärmningen + avslutningen och Johanna höll i själva handbollen.
Är riktigt missnöjd för vår lektion var så bra när vi skrev den men nu sprack allt för att vi var tvugna att vara ute.. Aja Andreas gav oss VG+ på lektionen så antar att Johanna och jag får nöja oss med de? Sen fick jag även veta att Louise, Ollis och min idrottsuppgift ligger på VG+! Så jag hoppas på ett MVG i idrott nu!

Hälsouppgiften - MVG
Idrottslektionen - VG+
Idrottsuppgiften - VG+

Sen är det något mer som jag fick MVG på, jag vägrar ta emot ett VG i slutbetyg!
Haha jaja, nog om idrott nu!
Efter skolan åkte Stephanie och jag till vår praktik för att hämta massa papper osv. När vi satt på bussen var vi så jäkla övertrötta så vi garvade åt allt. Och så kom det en kille som satte sig framför oss och jäklar vad han glodde bak på oss! Det var inte så att han kollade lite, han glodde hela tiden spelade inte roll ifall vi glodde tillbaka, han fortsatte att glo och le mot oss. Och då kom Stephanie och jag av oss, vi glömde helt bort vad vi pratade om och det gick några enstaka sekunder innan vi brast i skratt. Vi skrattade oss igenom hela bussresan som var 30 min lång.
Väl på praktiken så är inte min handledare där. Ska åka dit imorgon igen, men Stephanie fick sina papper och omdömen. Och jag är otroligt chockad över hur dåliga omdömen hon fick.. Varje del så stod det endast "ok" på.. Och t.o.m jag märkte hur mycket hon kämpade på praktiken! Och hon var så mycket bättre än mig så jag undrar vad jag kommer få för omdömen..

Nåja, det återstår att se! Nu har jag som sagt jobbat hos sötungen. Det gick superbra, han somnade direkt så la honom uppe i sängen men då höll han fast i mig så jag kom ingen vart.

Imorgon har jag sovmorgon! Börjar 13:00 superskönt! Har idrott i två timmar sen slutar jag. Då ska jag åka till min praktik och lämna nycklar och hämta papper. Jag vill verkligen inte sluta där.. Vill inte lämna alla goa patienter.. Vill inte lämna alla i personalen.. Vill inte lämna stället överhuvudtaget! Galet tråkigt... Jag trivdes verkligen där.. Men Stephanie och jag har bestämt för att hålla kontakten med dem! Eventuellt sommarjobb.

Jaja, nu blev detta inlägg det längsta jag har skrivit på länge! Men men, bara att leva med :) Som sagt, tvingar ingen att läsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0