Hotad av väsby kommun!

Vilka idioter! Det står inte vem som har skrivit det! Det finns ingen kommun-stämpel! Ingenting! Och vi har inte ens fått en varning! Helt plötsligt kommer det här brevet, vem fan vet om det är riktigt eller inte! Står ju inte ett endaste namn!
Och allt det här beror på att våran häck står ut lite på vägen, trafikanterna stör sig på den. Alltså, man får inte ha buskar och sånt som hänger utanför på vägen men alltså, att skicka en sånt hotbrev och inte ens ge oss en varning eller något innan! Det är ju förjävligt! Och jag stör mig som fan på att personen som har kontaktat kommunen inte vågar stå för vem han/hon är! Vi har redan tänkt att klippa häcken men det finns tusen andra saker att göra. Och häcken har inte hängt utanför på vägen länge! Häcken har precis blommat ut, den kanske har varit så där i en vecka, idioter asså.. Stör mig som fan på att ingen jävel har skrivit namn!
Nu tänker jag inte lägga mer energi på det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0