Gick fortare än jag trodde..

Shitt, nu håller min dator på att paja totalt. Själva musen fastnar ibland, det går inte att ladda över bilder, varken från min systemkamera eller digitalkamera, det går inte med USB-minne. Inget funkar.. Så jag har lite smått panik nu.. Har över 1000 bilder som jag absolut inte vill förlora. Bilder ifrån 2006 osv... Så jag laddar över alla bilder till mobilen nu, konstigt nog så går det att ansluta mobil-sladden?

Har laddat över 500 bilder, ska ladda över alla bilder ifrån mobilen till pappas dator imorgon. Jag hoppas så himla mycket att resten av alla bilderna finns kvar på datorn tills imorgon.. Usch, inge roligt det här..

Så jag har inte tid att skriva mer idag.
Skola imorgon, efter de skyndar jag mig hem för att ladda över bilderna till pappas dator, sen måste jag åka och jobba. Stress på hög nivå just nu..

Men har två bilder ifrån i torsdags när putte, censie, olli, jossan och jag var i rösjön. Putte och Olli hittade en liten spelhall.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0