Gårdagen (lördag)

Har varit superbra! Tog en rejäl sovmorgon. Senare på dagen åkte mamma och jag iväg och åt lunch ute. Sen åkte vi vidare mot barkarby för att byta min matta (än en gång!).
Åh, jag hade på mig mina nya skor! :D Var tvungen att testa dem och se ifall jag kunde gå i dem! xD Och det gick superbra! Kunde gå hur bra som helst och trampade inte snett en enda gång ;) Ska visa er skorna så fort som möjligt :D Äkta kärlek! Rosa såklart (a).
Haha sen handlade vi en jädrans massa mat. PÅ hemvägen hälsade vi på mormor och morfar, alltid trevligt att träffa dem.

På kvällen åt jag sallad till middag, orkade inte äta mer än de tyvärr. Efter maten så gick Jeppe, pappa och jag ut och skjöt med luftgevär! Första gången jag testade och fan vad grym jag var! :D Vi skjöt på en ölburk, vi testade olika platser och fan vad kul det var! :D
Det bästa var när pappa satt ölburken bakom en tegelsten och man såg endast en liten glimt av burken. Och ifall jag träffade burken på första skottet så skulle jag få 100:- Och vad gjorde jag!?!?! JAG TRÄFFADE! Pappa blev helt chockad och skrek "BRA JOSSAN" haha, kände mig grymt duktig där ;)

Sen kollade hela familjen på eurovision :) Vi hade läsk, godis och chips till de, myspys! Sverige kom på 3e plats, grymt bra egentligen :) Fel låt vann men aa, det blir aldrig den man vill så ^^ Jag hejade faktiskt på Irland (tvilling bögarna). Haha, den låten var grymt bra. Brorsan hejade på moldavien (gruppen med struthattarna..)
Somnade när eurovision var slut :)
Ni får bilderi nästa inlägg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0