FREDAGEN DEN 13e.

Läskigt! Nejdå, har inte haft någon otur alls idag så fredagen den 13e har NADA effekt på mig ;)

Jobbade dag idag. När alarmet ringde 5 imorse så trodde jag seriöst att jag skulle dö. Min kropp orkade inte stå upp, min skalle hängde inte med och illamåendet var på topp! Men jag gick upp ändå, klädde på mig, fixade lunchen sen gick jag mot tåget. Somnade på tåget, somnade på bussen och höll på att somna på jobbet. Herregud alltså..

Men Stephanie och jag försökte pigga upp oss med att spela UNO. Haha, vi blev bara flumiga och började garva åt minsta lilla. När hon tappade ett kort på golvet så blev det asgarv, snacka om trötta tjejer.. Och när man är så trött som vi var så gör det så jäkla ont att skratta! Man orkar verkligen inte skratta, orkade inte ens sträcka mig efter fler kort. Skärpning!
Haha så hela dagen har varit knas. Alla patienter tror säkert att vi är galna som skrattar åt precis allt.. MEN! Till slut kom en patient och räddade oss! Vi spelade ett frågespel där man måste vara kvick i hjärnan och då blev vi pigga igen! Fast istället för att vara trött så blev vi hyper.. Men aa, knas dag med andra ord ^^

Annars då? Fått skjutsa ner + hämtat upp massa patienter ifrån ECT. Stephanie och jag ska äntligen få vara med! På onsdag har vi bokat in oss, så nu kan dem inte slänga ut oss igen, minsann!

Fick sluta vid 4 tiden, somnade på bussen och höll på att missa sollentuna station. Somnade dirr när jag kom hem och vaknade när brorsan kom in och sa att maten var klar. Det blev grillat, gott! Sen har jag bara kollat på talang och myst uppe i soffan med mamma. Pappa kollar på ny båt, han vill ha en stor båt, garanterat större än den vi har nu så vi får väl se. Fast den båten han vill ha kostar ca 4 miljoner och det funkar ju inte! Och även jag kollar på en grej ;) Fast den kommer ta MINST 3 år att spara ihop till, har jag räknat ut så nja.. Vi får se!

Men nu håller jag på att somna.. Måste fixa allt inför sängen och sen kolla en stund på film, alltid mysig med film innan man ska sova! Imorgon ska jag åka ut med mamma och mormor. Hoppas på att jag lyckas få med pappa och Jeppe i helgen så dem kan köpa en speciell sladd till mig! Vet inte vad de heter så ni får veta mer om sladden sen.

Men godnatt! Ska vara snäll och lägga in bilder ifrån i söndags när vi tog vår första tur med båten! JUSTE, har besöksrekord just nu, härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0