Fredag.

Idag har jag varit på sjukhuset hela dagen. Eller, från 08:00 - 14:00.
Min kropp är helt sönderstucken, har åkt in i 4 olika maskiner och fått 10 olika salvor.. Herrgud säger jag bara! Har svinont i huvudet nu men läkaren sa att jag kommer ha de på kvällen.
När jag var klar med allt skit så åkte jag till nästa sjukhus och sedan hem. Skulle ta det väldigt lugnt enligt läkaren, åtminstone 3 timmar efter besöket.
Men jag var tvungen att åka iväg med moppen på lite ärenden. Det är soligt när jag tar ut moppen ur garaget, när jag åker iväg så börjar det spöregna och jag tog ingen jacka på mig, ser ingenting för hjälmen blir täckt av regn, tappar gasfästet pågrund av att det blev för blött osv.. När jag väl är hemma igen så slutar det precis att regna... Aja, bytte om direkt när jag kom in så hoppas på att slippa bli sjuk.

Nu kväll har jag tagit det lugnt, tagit huvudvärkstablett och kollat på talang med brorsan. Sen var det någon dokumentär om en dödlig elektrisk ål som var väldigt intressant att kolla på.

Har även ätit SVENSKA jordgubbar med glass! Första gången jag äter SVENSKA jordgubbar i år. Gott var det, lite sura bara men så ska det vara! Inge socker på jordgubbarna här inte! Då blir dem bara äckliga och tappar smaken.

Ska snart kolla på film. Har laddat med 6 olika filmer. Måste ta det väldigt lugnt hela helgen. Får ju göra saker men får inte stressa eller springa runt. Har tappat räkningen på hur många prover jag tog idag.. Jaja..

Imorgon har jag massa att göra (ska inte stressa) Vettfan om läkaren läser det här, han skrämde mig när han sa "jag håller koll på dig, så försök inte med något nu" usch..

Imorgon ska pappa ringa och fixa min belöning. Eftersom att jag lånade ut mitt nya fina rum till mina kusiner för några månader sen så lovade pappa mig att han skulle betala min slingning på 1500 kr. Men jag har bytt ut det mot en annan grej som kostar lite mer. Men pappa gick med på det iaf :D
Sen ska vi även kolla på en sladd som jag skrev om för ett tag sen, sen ska jag ta ännu fler prover.. Jaja, måste man så måste man!

Höhö, nu är bloggen öppen igen. Hoppas du är nöjd nu Josefine Holmberg ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0