Första turen med båten idag! :D

Vid 12 tiden började vi lasta in alla grejer till båten och så åkte vi till svinninge där vi har vår båt :) Tog ungefär två timmar innan vi var klara med allt. Vi städade båten, lastade in saker och fixade alla dynor osv :) Sen tog vi en tur med båten i härliga skärgården! :D Vi åkte till vaxholm och solen värmde som satan! Vi var inte ute så länge eftersom att det blåste väldigt mycket.
Och herregud! Jag har bränt mig i ansiktet! Mitt face är helt rött och det bränner, speciellt min näsa! Haha roligt! :D
När vi kom ifrån skärgården så åkte mamma och jag direkt och bytte min matta i barkarby, den var för liten så vi bytte den mot en större :) Kan tyvärr inte visa bild för att blogg.se vägrar låta mig ladda upp bilder. Vi gick även i på IKEA och köpte mängder av ljus, mys!

Nu är jag hemma i alla fall. Har precis gjort klart min middag imorgon till jobbet. Det fick bli pastasallad igen ^^ fast! Med pesto + räkor + chilli fetaost! Gooooottt!
Sen åt jag sista lådan med jordgubbar och glass, mums!

Jag jobbar alltså kväll imorgon, har saknat jobbet riktigt mycket! :o Så längtar riktigt mycket till att jobba imorgon! Skönt att jag får sova ut imorgon också.

Men nu ska jag ladda över lite färsk musik till mobilen så jag har något roligt att göra på den långa bussresan imorgon. Har massa bilder ifrån skärgården idag men jaa.. Nu är det som det är..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0