Första gången jag verkligen kände hur adrenalinet kokade och jag var väldigt nära på att..!

Min kväll med Olli igår (tisdag).
Hela tågresan till t-centralen körde Olli och jag en tävling. Hon vann, men jag var inte långt ifrån! Väl i stan så gick vi och hämtade ut biljetterna, sen stack vi och åt middag i stan! Gick runt och kollade i affärer, Olli köpte en plånbok och jag hittade nada.
Filmen var så jäkla bra! Fick gåshud när dem sjöng! Och grät dessutom.. Vill inte avslöja för mycket för det finns säkert folk som inte har sett den filmen och då är det ju inte så bra att jag avslöjar hela filmen ^^ Men jag kan verkligen rekomendera den! Jag har bestämt mig för att se den igen! Kanske inte på bio men jag ska köpa filmen på dvd när den kommer ut.

Filmen var slut 22:30 ungefär. Vi kom lagom till tåget, vi sätter oss på tåget och bredvid oss på andra sidan av tåget så sitter det tre mongos till killar! Dem skriker "KISSIE" till mig och försöker få min uppmärksamhet. En gubbe nyser en bit bort och självklart så ska dem hålla på och härma honom, omogna! Jag ser att en av killarna kollar ner i marken hela tiden och håller för ansiktet, snacka om att han skämdes för hur hans störda kompisar höll på. Och vad fan fick dem KISSIE ifrån?!? Jag liknar inte kissie nånstans, enligt mig. Kroppen, håret, brösten, ansiktet osv, inget av de KISSIE har liknar det jag har så jaa.. Brist på ord eller vad vet jag? Omogna mongos i alla fall. Allt folk runt omkring garvade åt killarna när dem höll på mot mig. Och helt plötsligt slänger en av killarna ut en kommentar "fan vad härligt att vara gay". Alltså..... först skrika KISSIE åt mig och sedan gå på Olli.. Jag blev så jäkla arg.. Jag kände verkligen hur adrenalinet kokade! Det satt i halsgropen på mig och ni ska bara veta hur VÄLDIGT gärna jag skulle velat smälla till dem! Låter lite aggro nu men jag tål inte sånt folk.. Och dem var inte precis 12 år. Dem såg ut att vara äldre än mig och Olli.

Aja! Kom hem vid 12 tiden ungefär. Somnade på direkten.

P.S: Det här inlägget skulle publicerats igår men mitt internet dog tydligen så jag fick skriva om det idag.. Nu måste jag springa till tåget! Jobbar kväll idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0