Film och te :) och sms med Mr! :D

Imorgon har jag nationella i engelska! Nervös.. Trodde ämnet var att skriva om framtidsplaner men ack så fel jag hade.. Ska även köra speaking delen imorgon också.. Men Johanna och Evelina. Hoppas jag får G i alla fall. Lika bra att köra så man blir av med den!
Sen direkt när jag är klar med nationella så åker jag till jobbet. Jag jobbar kväll imorgon så det passar bra.

Så uppdateringen imorgon kommer bli sämst... Men sånt får man leva med helt enkelt! :)

På fredag kommer jag eventuellt få vara med på en ECT som en patient ska göra! :D ECT är en behandling där man söver ner en patient och ger den el-stötar i några sekunder, man ger oftast ECT till patienter som är i en depression. Spännande!

Men nu ska jag fixa te och hitta någon bra film att kolla på! Har massor av bilder men orkar inte lägga in alla nu, det får bli nån dag då jag har mer tid! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0