Vill inte ta av mig hörlurarna :(

Dunkar musik i öronen för fulla muggar! :D FAN VILKET BRA LJUD! Dem här hörlurarna var värda varenda öre! Nä jag öppnade förpackningen fick jag även en affish (stavning) på köpet :D Sen massa bilder på andra hörlurar, man tackar!
Haha vad håller jag på med egentligen!? Förlåt... Ska sluta prata om mina hörlurar nu! ^^

Nu ska jag försöka slita mig från musiken och börja kolla på film :) Det får bli Asterix & Obelix :D otecknad såklart ;) Sjukt längesen man såg den filmen, miljoner år sen!

Imorgon är jag upptagen igen.. Haha hit och dit, upp och ner.. Haha men det är kul :D

Juste bjuden på fest igen :P Rasmus har bjudit in mig till sin privata fest. Haha beslutsångest, ska jag gå eller inte??? Orkar jag??? Vi får se, har lite tid att tänka innan jag måste svara honom ^^

Vi hörs imorgon sötnosar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0