Vilken natt..

Somnade hyfsat tidigt igår. 02:30 vaknade jag inatt av att jag hade svinont i kroppen. Det värkte som jag vet inte vad.. Hade 0 energi i kroppen. Och det där känner jag igen, jag hade väldigt lågt blodsocker. Försökte ta mig upp ur sängen för att gå ut i köket och hämta något sockrigt. Men jag blev helt blind i ögonen när jag gick upp. Men om jag skulle ligga kvar i sängen ett tag till då skulle det bara bli värre så jag sa till mig själv "1,2,3" Sen gick jag upp men den lilla kraften jag hade kvar, vinglade ut till köket och tog ett äpple, det var det snabbaste att äta. La mig i sängen och blev helt illamående, fick trycka i mig äpplet. Sen blev det sakta men säkert bättre.

Kunde t.o.m somna om sen. Nu är jag iaf vaken och ska strax ta på mig jacka och skor. Tar ett tåg 11.13. Så har inte så mycket tid. körkortsteori och idrott som gäller idag.
Ringde nyss och abokade min tandläkartid, skulle dit idag men tänker inte göra det nu när jag ska ha körkortsteori!
Oj, nu måste jag springa ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0