Toppenväder :D

Kunde dock varit lite varmare än 1+ grad men äsch, solen lyser :) Vaknade för en halvtimme sen av mamma som sa att hon skulle åka in till akuten med morfar, det var ju inte bästa sättet att vakna på kan man säga.. Sen sa hon ett par andra grejer som inte behöver tas upp här.
Usch.. Jag litar på dig morfar, du är stark! Du klarar det här!
Kommer vara ganska orolig hela dagen men tänker inte sitta inne en sån här fin dag iaf. Får hålla kontakten med mamma.

Idag ska jag faktiskt åka moppe med Emelie igen :D Ganska jobbigt att åka i hennes sega fart :( Men hon åker av tidigare än mig så jag får en ganska lång bit att åka själv där jag gasade på allt jag kunde, HÄRLIGT!

Idag ska vi åka iväg med mopparna och äta lunch ute, sen ska vi åka och köpa "vit cola" som jag såg att dem hade i en affär, det var 0 kalorier i och det stod att det är den nyttigaste colan som finns :o Så klart att man måste testa den då :o Haha, ska ta bild så får ni se på färgen ^^ Sen åker vi vidare mot täby tror jag :D Ganska långt men superkul :D Haha jag är ganska hyper nu så ska nog sluta skriva innan jag skriver något knäppt xD Vi hörs ikväll antar jag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0