Sitter med gråten i halsen.

Känns som att börja på ruta ett igen.. Nåja, inga sånna tråkigheter i bloggen nu!
Skola imorgon.. HATA! Vill inte.. vill inte.. vill inte.. Ingen motivation alls! Om jag inte brydde mig så mycket om framtiden som jag gör så hade jag hoppat av skolan direkt! Har tappat suget rejält. Vi gör samma saker hela tiden i skolan.. Vi läser inte om något intressant heller. Förutom med temat vi hade innan lovet, det var intressant för att det handlade om sjukdomar. Och om jag inte minns fel så kommer det nya temat vi ska starta upp imorrn handla om parti skit grejer... Älska livet just nu.. VERKLIGEN..! 

Påminner er om att min bloggpaus startar på torsdag! Och håller i sig i 1.5 vecka ungefär. Tänker inte säga varför jag tar en bloggaus, det håller jag för mig själv. Jag reser ju bort den 19 mars och precis innan jag reser iväg så kan jag vara snäll och skriva ett mini inlägg till er :)

Det börjar bli farligt nu.. kl är snart halv 12 och jag är inte det minsta trött än! Jag borde redan ligga i sängen och vara på väg att somna men icke det.. Och det gjorde inte saken bättre att jag somnade en timme efter maten.. Men jag får stå mitt kast ^^ Kommer vara så jäkla trött imorrn och dessutom ska jag jobba efter skolan, haha åh vad härligt!

Men nu ska jag kolla på film och försöka bli trött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0