Mr:s planer för mig ;)

Haha igår när Mr och jag pratade i telefonen så började han planera olika grejer. Nu har han bestämt att när jag fyller 18 ska han ta med mig till ett place i stan där han + några andra ska supa ner mig xD Sen ska han tvinga upp mig på stripp-stången och se till att jag dansar framför alla. Och sedan ska han fortsätta supa ner mig.. Hahahahahahah jag skrattade ganska rejält igår när han berättade det för mig xD Och om jag inte är med på det åker han hem till mig och hämtar mig, haha asså! ^^

Hahah ska bli kul att se ifall han lyckas ;) Han kanske lyckas dra med mig dit men supa ner mig, det kommer han inte lyckas med ;) Hahah roliga Mr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0