Inatt reser jag iväg! :D Flyget går 05:05! Hela resan kommer ta ca 10 timmar!

Åh jag börjar få resfeber! Det var egentligen meningen att vi skulle resa på dagen idag men planet vi skulle ta passade inte in med tåget vi ska ta när vi är framme. Så vi tar ett flyg som går 05:05 sen när vi är framme så ska vi sitta på ett jäkla tåg i 4 timmar! Inte nog med det.. Sen kommer det en bil och hämtar upp oss. Vilken resa alltså! ^^ Kommer vara helt död, ingen ide att jag sover något, mamma och pappa kommer ändå och väcker mig kl 01:00 inatt så ^^ ÅHHHHH det ska bli så kul att få flyga igen! :D Och äntligen få komm bort från stockholm! Från skolan! Från Sverige!

Jag tar inte med mig mobilen eftersom att jag verkligen ska njuta av den här resan! Inge sms, inge samtal, ingenting! :D Härligt!!! Härligt!!! HÄRLIGT!!!

Jag har faktiskt inte tid att skriva mer. Kom precis ut ur duschen och nu måste jag packa! Har inte ens börjat, ILLA! Hoppas ni får det bra i Sverige nu suckers ;) Det ska komma 10cm snö inatt/imorrn ha det så JÄVLA bra i Sverige nu ;) Haha, nä nu ska jag inte vara sån ;)

Kanske hinner visa min nya tröja också, men nu måste jag packa! Hinner jag inte så är inte det hela världen heller. Måste säga att det har varit riktigt skönt att ha en bloggpaus, en sak mindre att tänka på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0