Igår och idag.

Dålig uppdatering men det har hänt ganska mycket saker..
Igår (fredag) var jag i barkarby med Olli. Vi åt lunch där och kollade runt bland alla affärer. Jag hittade ett par iphone/ipod hörlurar i snön, vi testade ljudet och det funkade perfekt så dem blev mina, dem hade även knappar på sladden där man kan höja och sänka ljudet, cooolt ^^ Kom hem nångång på eftermiddagen och då blev det att åka in till danderyds sjukhus, Hjärnblödning och skit.. Grät en hel del pågrund av rädsla. Kom hem på kvällen, kollade på lets dance osv.

Idag (lördag) så vaknade jag av att mamma kom in i rummet och sa att hon och pappa skulle åka till resebyrån. Vafan! Jag får inte veta något! Vad gjorde dem där!? Det ända jag har hittat hitills är en massa papper om New york!!!!! Asså jag vill veta! Jag har rätt att få veta faktiskt! (a).. Haha aja..
När mamma kom hem hämtade hon mig sen åkte vi iväg till arninge och kollade i den nya affären. Hur stor affär som helst! Fick en cool vattenflaska och ett pannband av mami! Vattenflaskan var verkligen speciell, man kan vända och vrida den hur som helst utan att det kommer vatten, det finns inget lock på den heller. Man måste antingen "suga" eller trycka ganska hårt på vattenflaskan för att det ska komma vatten, väldigt cool enligt mig :D Lovar att visa er grejerna imorrn eller något, har ingen ork just nu ^^
Vi åt även lunch ute och efter det åkte vi till danderyds sjukhus för att få reda på provsvar och massa skit. Inget jag vill ta upp vad proverna visade eller ens prata mer om det..
Har kollat på melodifestivalen ikväll och nu lyssnar jag på musik. Självklart genom min nya kärlek!

Blir förmodlingen sjukhuset imorrn igen. Älska livet just nu asså. Hur långt ner kan jag sjuka än det här? Hur länge kommer jag orka? Lägg in mig på sjukhuset för livet istället för att jag ska åka fram och tillbaka konstant.. Ska ju dit den 25 mars också HÄRLIGA PUCKAR!
Min dejt igår!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0