Idag fyller min blogg 1 år! :D

Grattis lilla bloggen! :D
Hehe, knas att jag har koll på det också ^^ Kom hem från jobbet för ett tag sen. Han var väldigt grinig idag. Han kollade på tv och åt sin russin som han får av mig varje gång jag passar honom, och helt plötsligt så börjar han grina så jag tar upp honom i famnen och sätter mig i soffan med honom, då lutar han sig mot mitt bröst och tar sin hand innanför min tjocktröja och sen somnade han, gullungen! Så lät han ligga kvar i min famn en stund sen gick jag upp och la honom i sängen.

Mamma hämta mig en timme senare och då åkte vi till affären och handlade glass. På hemvägen skulle Jeppe övningsköra hem och herregud, jag satt helt fastklistrad på sätet och mitt hjärta slog i 1000. Haha, är så jäkla skraj när Jeppe ska köra ^^ Kan ju säga att jag lätt kommer att ta körkortet före honom ;)
När vi kom hem åt vi glass med färsk mango till som vi skalade. Supergooooott! Så nu sitter jag mätt och belåten i sängen och väntar på att min locktång ska bli varm. Tänkte locka håret och se hur jag ser ut i det :) Fast ganska svårt att locka på sig själv tycker jag ^^ Men vi får se hur det går ^^


Det värsta är att jag alltid lyckas ha min arm under honom när jag väl har lagt honom i sängen och rör jag minsta lilla så vaknar han, ganska osmart av mig faktiskt så jag fick ligga där ett tag och kämpa att ta ut armen sakta men säkert, och det funkade till slut :)

Sötungen + kissemissen :)

Ser lite grötigt ut ^^ Men det tog ett tag innan jag hade fixat klart med mangon så glassen hade nästan smält då men det var lika gott iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0