Hinner knappt blogga nu heller.

Men får se till att göra det lite snabbt. Jag pluggade som sagt själv efter skolan. Blev klar med min rapport, känns väldigt skönt.
Efter det åkte jag hem och somnade på sängen men jackan på ^^ Vaknade vid 7 tiden då jag gick ner och duschade. Tog på en speciell kräm som är bra för ansiktet, det kändes typ som att smeta på sig lera, det var t.o.m grått när man kletade ut det ^^
Jag har ingen matlust så jag skippade middagen, åt en macka och juice i skolan så det räcker. Nu ska jag kolla på missade serier och äta en blodapelsin till det! :)
Min kamera dampar så har inte kunnat ladda över bilder men imorrn! Hinner dessutom inte hålla på med det nu, måste sova snart också.

Börjar bli förkyld tror jag, har haft ont i halsen hela dagen, får hoppas på att det inte blir värre. Men godnatt! Uppdateringen kommer bli helt normal igen på fredag! Nu går faktiskt skolarbetet före bloggen tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0