Hinner jag?

Mr ringer mig om vilken sekund som helst, får se ifall jag hinner publicera det här inlägget innan. Ikväll har jag hälsat på min farmor, längesen man träffade henne seå det var kul. Sen åkte vi och köpte pizza. Jag tog min favorit, davinci heter den och det är med köttfärs och olika grönsaker, den rekomenderar jag starkt till alla! :D

Just nu är jag övermätt och har precis kommit ut från duschen. Lite senare ska jag måla mina naglar, skulle ha gjort det i veckan men det har inte blivit av ^^ Måste hitta nya nagellack också :) Känns lite tråkigt att ha samma varje gång ^^ Sen är det inte min stil att måla alla naglar i likadan färg, jag varierar med 2 färger istället :) Antingen blir det varannan färg eller så tar jag ena färgen på ena handen osv :) Om ni förstår vad jag menar? ;)

Men nu ska jag hinna publicera detta inlägg sen ringer Mr, får se ifall jag hinner uppdatera mer idag eftersom Mr och jag brukar prata i timmar ibland ^^
Som ni vet så är detta sista kvällen jag bloggar. Har fått tag på grejerna nu som jag behöver så nu blir det bloggpaus i en vecka. Känns tråkigt faktiskt men jag måste! Den är trots allt bara i en vecka så jag tror vi överlever :) Men glöm inte att jag har lovat er ett inlägg innan jag åker också :) Det blir troligtvis på torsdagen :) Men vi får se, hinner jag så kommer ett sista inlägg ikväll eller så är det här sista, om det är det så får ni ha det så bra, vi hörs på torsdag :) Haha känns som värsta avskedsbrevet det här... xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0