Hemma i Sverige igen!

Som man säger "borta bra men hemma bäst". Hade gärna stannat kvar längre men det var ändå lite skönt att komma hem igen, få sova i sin egen säng osv :) 

Mitt flyg landade i arlanda kl 01:00 ungefär, sen tog det en jäkla tid att få alla väskorna och sedan skulle vi hem därifrån så ungefär 3 på natten så låg jag hemma i sängen och försökte sova.
Så man kan säga att jag var helt död imorse. Var så himla nära på att stanna hemma men det kunde jag inte eftersom att vi skulle få en massa uppgifter och jobba med under studiedagarna nu och det vill man inte missa! Nu har jag ju som sagt studiedag imorrn, på torsdag och på fredag ;) Så jäkla härligt! Det behöver jag också efter den här resan!
Vi ha haft föreläsningar hela dagen typ, ganska jobbigt men vi slutade inte så sent heller så. Ví fick 3 uppgifter vi skulle jobba med, tror alla uppgifterna tar max 2 timmar att göra så imorgon när jag har sovit ut rejält ska jag nog plugga så jag blir av med dem!

Man kan säga att jag är så trött att jag dör just nu.. Sov i en timme när jag kom hem från skolan men är fortfarande helt trött. Har laddat med 3 goa filmer tills ikväll, ska bara mysa ner mig i sängen och bomba Mr med sms! :)

Juste, det är väldigt många som undrar vem Mr är ;) Men det tänker jag icke säga än ;) Nångång kommer ni få reda på det iaf :) Men nu ska jag berätta lite om min resa men det berättar jag i ett nytt inlägg. Har massa bilder att visa också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0