Hemma från jobbet :)

Det gick hur bra som helst på jobbet idag :) Han ville leka väldigt mycket men sen tog jag i med hårdhandskarna att han måste sova, han grät i ca 2 sekunder sen somnade han, gullungen!

Hahah, garvar fortfarande åt allt som hände i skolan xD Sjukaste dagen på länge! Men så jäkla rolig!
Imorgon är det Putte som håller i idrottslektionen, det blir styrketräning ^^ Men först körkorts teori... Varför just imorrn? Ända dagen vi har sovmorgon, en aja.. Får sova ut lite iaf. Blir som sagt att springa till idrotten sen.

Haha påvägen hem idag dog min mobil xD Johanna och jag bytte batteri också så kunde smsa lite länge då haha. På torsdag ska jag ta med min laddare ifall det råkar vara bombning på G igen ^^

Just nu lyssnar jag på musik i min nya kärlek ;) Och smsar fortfarande från bombningen idag, haha börja tröttna på att smsa! xD Har smsat över 2000 sms, hur orkar jag? haha..
Ska testa ifall jag kommer ihåg alla som smsade mig idag, nu ska vi se...: Micke, Micke, Matte, Adam, Simon, Ludde, Robin, David, Sebbe, A. Kommer inte på fler, bra minne josefine!

Haha men nu ska jag fortsätta lyssna på musik och smsa med Mr :) Förlåt har inte hunnit ta kort på mina nya skor.. Ska försöka hinna senare ikväll annars lovar jag imorrn!
Nu får ni två sexiga bilder från idag, STOLT FOTOGRAF ;D Hahahhaha kan inte sluta garva, kolla Johannas miner asså xD




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0