Hej träningsvärk!

Idag vid 12 tiden så gick jag + några fler i klassen ner till körskolan. Vi fick information sen fick vi fylla i en blankett och så fick vi även beställa teorilektioner + körlektioner ifall vi ville! Sjukt bra att vi får 10 körlektioner + teori helt gratis från skolan! Dessutom så betalar vi mindre för böckerna eftersom skolan gör dem billigare ;)

Sen hade vi lite teori i idrotten sen gick vi mot idrottshallen. Det var Putte som höll i lektionen idag och han hade styrketräning. Han hade fixat 10 olika stationer så skulle man dela in sig två och två, gärna i samma kroppsform sa han ^^ Och jag var med Louise eftersom vi är så minimala små ^^ Först skulle ena kompisen köra i 40 sekunder sen byter man av så är det den andras tur att köra i 40 sekunder så den andra får vila lite, sen bytte vi station. Men.. Eftersom louise har problem med ryggen och knäna så kunde hon göra 2 av alla 10 stationerna.. Så jag fick det jättejobbigt. Jag fick alltså ta hennes + min tid = 80 sekunder. Det var väldigt jobbigt faktiskt, speciellt mag stationen där jag ligger ner och håller i mig i Louises fötter så tar jag upp fötterna så skjuter hon ifrån dem och man får inte nudda marken eller böja på knäna (sämst på att förklara).

Fy vad ont jag har i magen! Direkt när jag spänner den det minsta så värker det HEJ TRÄNINGSVÄRK imorgon.. Det dunkar t.o.m i magen just nu xD Otränad? JAAAAAA! Måste fan skärpa mig och ta tag i träningen och det är NU!

Ikväll har jag varit i väsby centrum med mamma och köpt present till pappa eftersom har fyller år på lördag! Ska stänga ner allt och kolla på film nu. Så fort jag gäspar så värker det i magen, sjukt asså xD Lång skoldag imorrn.. Låt mig slippa garva imorrn! Min mage kommer inte palla det xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0