Har inte skrattat så här mycket på länge!

Åh herregud, är helt svettig i ansiktet nu för att jag har skrattat så mycket.. xD Mysigt liksom... Tog kort på Johanna och Evelina medans dem "lekte" fjortisar ;) Och herregud! Johanna kan verkligen göra fula miner ibland.. Bilderna SKA in på facebook så fler kan få sig ett gott skratt!

Slutar om 10 min och jag har inte gjort ett skit idag xD Bara flummat och skrattat. Imorgon har jag sovmorgon men tydligen så ska jag på teorilektion till körkort kl 12 imorrn. Blää måste åka en HEL timme tidigare än vad jag brukar.. Blää.. Hade längtat efter att få sova men inte det! Aja, det går säkert snabbt sen blir det att springa till idrotten ^^

Haha jag har typ 10% batteri kvar på mobilen nu xD Fortfarande 8 människor som bombar med sms + så tog jag massa kort med mobilen så måste skynda mig hem och ladda den innan jag ska till jobbet.

Helt klart den bästa skoldagen på länge.. Hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0