Har ingen söndagsångest :)

Typ första söndagen jag inte har någon ångest över att det är skola imorgon ^^ Säkert för att jag ska resa iväg på torsdag :D Vid 15:00 måste vi börja gå ut från huset för att hinna, så går i skolan till lunch på torsdag sen måste jag dra :D
Idag har jag varit i stinsen och ätit lunch med mamma :) Sen har vi handlat och nu har vi precis gjort klart en smörgåstårta som pappa ska ha med sig till jobbet imorgon :) Mamma gjorde en liten till mig också för hon vet hur mycket jag älskar hennes smörgåstårtor! :D
Ikväll blir det att hämta pizza till middag, nyttig dag.. (Y) Självklart hämtar vi pizzorna från valentino, godaste pizzorna ever!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0