Engelska nationella

Imorse var jag hos min tandhygienist, fy satan vad ont jag har i tänderna nu.. Det dunkar i hela tandköttet och svider. Men nu ska jag varken till tandläkaren eller tandhygienisten på ett år nästan. SKÖNT!
Åkte till skolan direkt efter det. Har haft engelska i 3 tim nu. Ganska roligt faktiskt, vi har övat på engelska nationella hela tiden. Är helt klar nu så jag ska sätta igång och jobba med EU nu. Ligger lite efter hehe ^^

Precis när jag komm ut ur klassrummet så kommer Åsa och säger "Gör du något nu? Nej bra, kom och hjälp mig" Haha, hann inte ens svara. Hjälpte Ronny och Åsa med en ny schoolsoft grej. Ofta jag kan liksom? xD

Haha men nu sitter jag med Ida och Johanna, så ska plugga med EU nu. Slutar om 20 min men ska sitta kvar och jobba. Jobbet börjar 18:15 så jag kan stanna kvar i skolan en stund. Tänkte ta moppen till jobbet men det snöar som fan just nu så det kan jag glömma..  

Men nu plugg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0