En riktig drama dag!

Idag fick vi jobba hela dagen. Första lektionen jobbade jag inte ett dugg ^^ Var för trött så istället flummade jag med Johanna och Evelina :) Sen blev det en väldigt onyttig frukost (som vanligt). Men förvånansvärt så jobbade jag på som satan efter rasten! :O Blev klar med en fråga som blev 2 A4 sidor, stolt! :D Fortsatte att jobba efter lunchen och sammanlagt blev jag klar med 4 frågor, det trodde jag inte faktiskt xD Kanske inte låter så mycket men för att vara mig är det mycket ^^.
Sen under eftermiddagen blev det en del drama. De flesta kanske har sett min status där det blev lite drama mellan Johanna, Evelina, Christopher och Micke. Jag skrev en rolig status om Johanna som förvandlades till hot och bråk :( Inte kuuuuuuuuuuuul ju! :(
Slutade 16:00 tog en liten omväg till tåget för Alex skull. När jag väntade på tåget i sollentuna ringde Mr mig så pratade vi hela resan hem :)
Väl hemma, när jag öppnar dörren så blir jag attackerad av en vove xD Haha ramlar på mattan och voven slickar mig för fullt i ansiktet, haha sööööööööt! Den hunden är sjukt sällskapssjuk, den kan inte vara ensam en sekund och den vill bli kliad hela tiden och tigger gör den rackarn också ;)

När jag ändå var påklädd gick jag ut med henne :) Så snäll, hon drar inte det minsta i kopplet. Som sagt så regnade det så det blev en snabb runda ^^.
Just nu ligger hon precis nedanför mig på min matta ^^ Hon ska sova över här inatt :) Får se till så hon inte hoppar upp i min säng! Den är MIN! :D Slår vad om att hon kommer väcka mig imorrn och slicka mig i ansiktet, det är hon expert på xD Alltså, ni förstår säkert att det inte är min hund :) Pappas jobbarkompis hund, hon fick åka akut i till sjukhuset idag så pappa ställde upp att ta hand om voven eftersom att man inte får ha hundar inne på sjukhus. Det bästa med den hunden är att den inte hoppar :D
Nu kan jag vara lite snäll och bjuda på lite bilder på Nelly :D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0