Blir att ta ut och åka moppe imorgon för första gången i år :D

GLAD CHEY!
Har längtat som bara den tills vi tar ut moppen! Pappa och jag var precis nere och provstartade den. Först så ville den inte starta men efter ett par försök så startade den perfekt, pappa tog t.o.m en sväng med den upp för backen ^^ Så imorgon blir det att åka moppe :D

Men först så ska jag till sjukhuset.. Kl 13:00 ska jag vara där och jag längtar inte.. Hoppas på att jag klarar mig hem utan en massa massa nålar och maskiner som sitter fast på min kropp! Jag vägrar..
Efter att jag har kommit hem från sjukhuset så ska jag åka till stinsen med mamma, handla mys mat och mormor följer även med oss så det blir kul :D Sen på kvällen när Emelie har slutat jobbet så drar hon och jag iväg med våra moppar till stinsen (igen) haha! Så imorgon kommer det bli en toppendag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0