Besöksrekord! ^^

Hehe alltid kul med nytt folk :D
Stängde precis av musiken och nu ska jag fixa allt inför sängen sen ska jag kolla på film och sticka :D Haha alltså.. Jag var nere i källaren idag och letade efter en grej och då hittade jag en halsduk som jag höll på att sticka på förut så jag tog upp den för blev riktigt sugen att fortsätta på den så det blir någon halsduk av de :D Har inte kommit långt alls ^^ Den är så bred så det kommer ta lång tid innan den blir klar ^^
Så nu blir det film + sticka :D

Imorgon sjukhuset, stinsen med mormor och mamma, sen åka moppe med Emelie till stinsen :D Rolig dag!
Hehe så här långt här jag kommit än så länge ^^ Supermysigt och varmt garn så längtar tills den blir klar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0