Beslutsångest..

Nu har jag en grej att berätta för er kära läsare. Det är så att jag har tänkt att blogga på en annan sida, inte på blogg.se längre. Jag har inte bara tänkt, jag har redan börjat blogga på en annan sida. Nu finns det ju en massa val.

1. Blogga både här och på den andra sidan (känns ganska onödigt och jobbigt)
2. Fortsätta blogg här.
3. Börja blogga på den andra sidan.

Vet inte vad jag ska göra.. Vill inte ta bort den här bloggen eftersom att jag har skrivit en massa grejer som jag vill kunna kolla tillbaka på. Jag kan ju flytta hela dn här bloggen till den andra sidan men.. Om jag inte är nöjd och känner att jag vill blogga på blogg.se igen så kommer inte det att funka.. Åh svårt.. Jag har redan över 200 läsare på den andra sidan och jag har bara skrivit ett ända inlägg än så länge :o så det känns som att det kommer funka där men VET INTE...

OCH! ifall jag börjar blogga helt på den andra sidan så funderar jag på ifall jag ska hålla det hemligt och låta folk hitta dit själv. För har ett par läsare här på blogg.se som jag inte vill ska läsa min blogg! Nämner inga namn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0