Äsch..

Jag hade inte tillgång till vissa saker idag, kommer troligtvis få tillgång till grejerna imorgon.. Så ja.. bloggpausen skjuts upp tills imorgon kväll (söndag kväll)..
Men aja, det gör inte så mycket :) Så nu vet ni :)

Mamma och pappa håller på att göra sig i ordning inför överraskningen. Pappa tror att det kommer bli en helt vanlig middag med mamma, han har ingen aning att 30 pers kommer att hoppa fram när han kliver innanför dörren ;D
Jeppe och jag blir hemma :) Pappa blev jätteglad för mina presenter, han skrattade jättemycketnär han fick helikoptern :D
Ikväll ska jag bara mysa mig ner uppe vid tvn och äta massa gott och kolla på melodifestivalen! :D Kommer döda min broder om han tänker ha fest hemma ikväll!
Jag ska baka äppelpaj tills ikväll :D Har 3 stora mineralvatten till kvällen och 2 GODA latte som ligger i kylen :D MYYYYS!

Ikväll har jag en riktigt rolig grej att berätta också! Skulle kunna berätta nu men sparar det tills ikväll ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0