Aja, jag får tänka på saken tills imorgon! Så länge bloggar jag både här och på den andra sidan.

Idag har jag varit med mamma hela dagen. Vi har varit i täby centrum där vi åt lunch, fikade och kollade runt i massa affärer. Fick med mig toffsar, armband och korsordstidning hem. Orkar inte ta kort på det ^^ Ni ser det säkert nångång i bloggen :) Ifall jag fortsätter blogga här då ;)

Till middag blev det våfflor med grädde och sylt, gott!!

Har haft en mysig dag med mamma :) Veckan som kommer nu är ganska fullspäckad. Det gillas fast ändå inte ^^ Veckan kommer att bestå av:

Måndag: Skola, stanna kvar i skolan och plugga.
Tisdag: Tandläkaren på morgonen, skola sen hem och åka till jobbet.
Onsdag: Skola sen plugg.
Torsdag: Skola sen jobb.
Fredag, lördag, söndag håller jag fortfarande på att planera så jag får återkomma med dessa dagar :)

Nu ska jag sms med Mr och lösa korsord samtidigt som jag ska kolla på film :) Undra hur det kommer gå? ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0