1 sak ni inte visste om mig.

Jag är otroligt rädd för stora hundar.

När jag var liten så cyklade jag och Jesper til min farmor som bor en bit bort. Pappa följde med fast han gick. När vi var i princip framme så ser vi en stor hund som biter på ett staket, den morrar och jag blir skiträdd och cyklar iväg. Hunden hoppar över staket och springer med världens fart emot mig. Jag cyklar som en dåre men hunden hinner ifatt och tar tag i cykeln så jag vurpar och ramlar på marken. Jag fick inga stora skador, jag hade hjälm på mig. Jag var endast 5 år då! Sen dess har jag alltid varit rädd för stora hundar. Så första gången pappa tog hem Nelly så gömde jag mig i mitt rum för jag var så rädd. Nelly är inte särskilt stor men tillräckligt för att jag skulle bli rädd.

Haha, nu vet ni det ^^ Så himla intressant va ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0