1 Mars - Mysig dag :)

Igår somnade jag nångång vid 02:00 på grund av att jag smsade med Robin hela kvällen ^^ Han vill ha en "toy story kväll" med mig haha ^^
Idag vaknade jag av att Olli smsade mig vid 9 tiden på morgonen! Hon ville att vi skulle åka till stan redan då xD Men det kunde hon glömma! Vi åkte in till stan vid 12 tiden istället :) Mycket bättre! Vi stack direkt och åt. Olli köpte en klocka på rean och jag hittade nada. Sällan jag hittar något nu för tiden, eller så är det för att jag har blivit mycket petigare med att inte slösa bort alla mina pengar på kläder ^^ När jag ser något fint plagg jag vill ha så tänker jag "den här kommer bara ligga i garderoben och skrota" och på så sätt så köper jag inte något nu för tiden ^^ Annars hade jag köpt den på direkten!

Haha, sen tog vi tunnelbanan till skarpnäck och gick lite i affärer där, sen rullade vi hemåt :) När jag kom hem så var det middag, se åkte mamma och jag iväg och handlade lite mat så Jeppe och jag kan göra lunch imorrn. Han gör aldrig lunch så det lär bli jag som får göra det ;)

Nu ikväll har jag myst med fruitcoctail (stavning) med glass! satan vad gott det var! Och till det kollade jag på min älskade program familjen annorlunda! :) Är helt proppmätt nu efter glassen så jag ska strax mysa ner mig i sängen och kolla på film. Fick en ny korsordstidning av mamma så har massa kul att göra hela natten :D

Imorgon ska jag vara med Linda :) Tror det blir att ta en promenad ner till centrum och kolla runt lite :)
Juste! jag köpte en liten greja i stan kom jag på nu! ^^ Jag köpte 2 små cupcakes! :D En med blåbär och en med vanilj, har smakat den ena med blåbär och den var FÖR sockrig ^^ Får se hur vaniljen smakar imorrn, för ikväll får jag inte ner mer än vatten i magen xD Ni får bild på mina cupcakes imorrn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0