Träffa Mr nu :)

Nu ska jag träffa Mr :) Tror vi ska vandra runt och snacka bara, känns så skönt att jag kan snacka med honom om allt (verkligen allt!).

Annars har jag varit i stinsen idag med Linda. Det blev lite shopping, köpte även mammas present så nu är det avklarat!

Imorgon 06:00 ska jag gå upp och fixa saker till mamma. Har planerat att lägga chokladhjärtan från trappan till köksbordet och sedan bilda ett hjärta med choklad och inuti hjärtat ska hennes present ligga. Haha "romantiska tjejen" nej men! Det blir nog bra :)
Sen på kvällen imorgon ska jag gå på bio med Emelie i kista och efter bion följer hon med mig hem och sover över hos mig :) För på lördag ska hon färga mitt hår! Har köpt hårfärg och allt :D

Oj, nu måste jag dra så inte Mr behöver vänta i timmar på mig, hös senare ikväll kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0