Suck..

NU är jag klar med pluggandet.. Gjorde klart hela uppgiften, nu ska jag bara renskriva den sen blir jag av med skiten! Känns ju bra att de flesta får sommarlov imorgon, jag får det först på tisdag men men!
Idag har vi bara haft idrott. Vi hade magdans, fy sjutton vad jobbigt! Det tog verkligen på höftena.
Har i alla fall hunnit duscha ikväll och pratat med Mr.

Imorgon har vi den "stora" friluftsdagen. Jag tar moppen dit, jag hämtar upp olli på väsby station och därefter så kör vi till rösjön. Hoppas bara att bakdäcket håller!
Nu ska jag kolla på en film som det är 15 min kvar på sen ska jag sova.

Blir bättre uppdatering med bilder osv, när jag har mer tid! Ska lägga in en video på Erika, Olli och mig när vi är inne på toan på festen, inte helt nyktra heller haha.. Den bjuder jag på imorgon förhoppningsvis!


Kommentarer
Postat av: Malin Sundvall

Sv: den är megafin, men tyvärr köpt i new york på macy's :) tack så mkt rara du :)

2011-06-09 @ 09:18:06
URL: http://malinsundvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0