Stress..

Åh vad jag hatar när det blir så här.. Mamma fyller år på fredag och har planerat att köpa en grej till henne som kostar hela 700.. Sen måste jag lägga ut pengar för att kunna köpa fritidskortet så jag kan röra mig under sommaren och den går på 550.. Sen måste jag köpa en annan grej till mamma som jag ska fixa tidigt på fredags morgonen och den kommer gå på 200.. shitt bara det där kommer på gå 1450.. Känns som att alla pengar försvinner där.. Men jag har själv valt att fixa allt till mamma och det är hon värd så jag ska sluta klaga! Eller, jag kan fortfarande klaga på att sl-korten kostar så jävla mycket!
Sen kommer det gå åt 700-800 kr när man ska fylla på pluskortet i augusti, åh herregud.. Nej nu stoppar vi där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0