Pluggat klart för idag.

Anledningen till att jag inte har bloggat mer under dagen är för att jag har varit ute och åkte moppe med Emelie. Det var så himla varmt, höll på att dö av värmeslag. Så tog på mig min marinblåa byxdress och åkte med Emelie till sollentuna där hon skulle klippa en person. Fast innan jag åkte ut så tog jag på mig solskydd! Eftersom att jag åkte i linne och inte vill bränna mig mer än vad jag redan är så!
Vi åt mat efter det sen handlade vi jorgubbar.

Nu ikväll har jag pluggat. Men nu tänker jag inte plugga mer, även fast jag borde. Har sovmorgon imorrn till 13:00, idrott i 2 timmar sen slutar jag. Då blir det att åka hem och plugga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0