Myspys :D

Pappa är i Norge och Jeppe åkte precis till en kompis som tog studenten idag, haha Jeppe ska åka limosin (stavning?) in till gamla stan! xD Sen ska dem käka på en restaurang, så Jeppe kommer inte komma hem förrän sent inatt. Vilket betyder att mamma och jag är helt själva hemma! Åh vad mys!
Vi ska börja laga tacos nu och sen ska vi upp och kolla på film, bara mamma och jag :D Sen har vi köpt vanilj glass, färska jordgubbar och färsk mango som vi ska mumsa på ikväll till efterrätt! MYYYYS!

Åh jag är så glad! Min gamla digitalkamera har börjat fungera igen! :D Har lånat ut min rosa skönhet till pappa så han kan ta lite fina kort i Norge :)

Glad tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0