Mysig dag.

Idag har jag varit i sollentuna centrum med mamma och mormor. Fick med mig ett par trosor, trekvarts byxor och en volym grej, tack för de mamma <3
Sen så åkte vi och handlade mysmat.
Det var en riktigt söt kille inne i mataffären, såg att han kollade på mig väldigt mycket när jag stod vid frukten, konstigt nog så mötte jag honom hela tiden inne i mataffären, vart jag är gick.. haha!
Sen när vi var framme vid kassorna så var det en lång kö och jag försökte komma förbi en kö med korgen,det var så himla trångt, och helt plötsligt från ingenstans så kommer den där killen och lyfter upp korgen och ställer den i kön jag hade tänkt ställa mig i, haha asså? xD
- Tack, sa jag till honom
han kollar mig rakt i ögonen en lång stund innan han säger "så lite så"

Haha vilken gentleman ;D Tänk om alla killar kunde vara så snälla och bära korgen förbi en massa människor ;) haha!
Och inte nog med det. När vi har betalat allt så ställer jag mig med maten vid ett par stolar för mamma glömde att handla en sak. Och då kommer killen igen! Han kollar jättemycket och struntar i att hans kompis snackar med honom, sen tar han äntlige modet att gå ut ur affären, trodde jag! Han kommer tillbaka och glor på mig igen och låtsas att han ska hämta något, sen går han ut igen. Haha rolig kille! ^^

Nåja! Ikväll har jag ätit en supergod middag med mamma och Jeppe! Och nu har jag precis ätit jordgubbar med glass! Vet inte hur många gånger jag har ätit det den här veckan!?!? Varje dag tror jag! haha galen tjej.. Men jordgubbar är ju sååååååå gott!
Nu ska jag kolla på film och mysa ner mig under täcket.
Antingen så blir det The last song eller New moon, sett båda två men sjukt bra filmer som jag aldrig kommer tröttna på!
Imorgon blir det kanske sjukhuset, går inte in på fler detaljer! På lördag gäller det! Haha, har fortfarande inte smällt att det ska komma 50 pers hem till "R" xD Man kommer inte få plats att röra sig, och jag som ska gå runt i min onepiece! Hur varmt kommer inte det bli?! Haha, det löser sig nog!
Jag ska försöka hinna ta kort på allt nytt här hemma också! Men nu, film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0