Kärlekslista

När går gränsen vid otrohet?
Så krååångligt, har man en partner så håller man sig till den, man håller inte på med någon annan på något vis, inte skickar "gulliga sms" eller "snusk pratar". Det kan bara göra den andra upprörd. Men just otrohet kommer nog vid kyssarna.

Är du romantisk? Ibland faktiskt :)

Hur skulle du beskriva den perfekta pojkvännen? Hmm.. Ingen är perfekt men, han som har det där lilla extra. Med andra ord, som M.

Vad är viktigt i ett förhållande?
Att man trivs med varandra i alla lägen, att man är lojal mot varandra och har tillit till varann! Sen finns det såklart mer men lojalitet och tillit är superduperviktigt!

Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång?
Yes

Har du lekt med någons känslor? Aldrig!

Hur många har du varit ihop med? Räknar inte med oseriösa så 1.

Hur länge höll ditt längsta förhållande? 11 månader och 2 veckor ungefär..

Hur länge var ditt kortaste?  kommer icke riktigt ihåg!

Är du en bra pojk/flickvän? Det är väl lite svårt för mig att svara på..

Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? M.

Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? 17-18 tror jag.

Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn? Nej! Det är bara korkat enligt min mening.

Har du mest blivit dumpad eller dumpat?
Både och.

Hatar du ditt ex?
Nej, det gör jag inte.

Hur skulle den perfekta dejten se ut? vilken dejt som helst då man har den där pirrande-fjärilar-i-magen-känslan och allt bara flyter på fint .

Vill du gifta dig? Varför/Varför inte? Beror på, inget måste. Jag dör inte precis av att vara ogift ^^

Blir du lätt kär? Nej, jag har jättesvårt att bli kär.

Vad faller du för? Hans ögon och leende.

Vad är det mest avtändande du vet? Hahaha..

Har du fått ditt hjärta krossat? OM jag har..  

Hur raggar du? jag raggar inte - jag är alltid charmig ;D haha..

Vem var din första kärlek? M.

Vad tycker du om one night stands? Haha, inte min stil alls! Nada!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0