Igår + idag.

Igår (Fredag) fyllde min mamma år! Jag gjorde lite ändringar med hennes present, bild kommer!
Städade rummet på morgonen och vid 1 tiden på dagen så kom Emelie till mig med moppen. Jag fixade mig och vi började gå mot stationen för att åka till kista. Det första vi gjorde var att hämta ut biljetterna vi hade bokat. Sen kollade vi runt i affärer. Vi åt även i kista och sen gick vi på bion som började 20:30. Vi såg pirates of the caribbien 3D om jag nu stavade rätt!? xD
Den var grymt bra! Förutom att det knappt var någon 3D i den. Det är faktiskt första gången jag ser en film i 3D. Men kan verkligen rekomendera filmen!

Efter bion åkte vi hem, vi tog ut mopparna och tog en sväng till donken 2 på natten! xD Där hände lite grejer.. (tar det i nästa inlägg)... Efter allt skit där så åkte vi hem och kollade på film sen somnade vi vid 4 ungefär.

Vaknade av morgonråttan Emelie som väckte mig kl 9!!!!! Vi åt frukost och sedan gick vi ner till duschen där vi började färga mitt hår! Var skit nervös hela tiden. Så fort Emelie sa något konstigt så blev jag helt ivrig och frågade om det var något fel. Sen kan jag säga att hon var sämt på att duscha av mig färgen.. xD fick vatten på JUST brösten ingen annanstans, haha Emelie då..! Men jag är supernöjd med resultatet! Men jag är icke klar med håret än! Mer får ni inte veta ;) Emelie kommer i veckan och fixar mer med mitt hår ;) men ni ska få se för och efter bilder på håret hur det ser ut än så länge. Blir inte rädda när ni ser min hemska utväxt jag hade innan bara.. Men nu är den borta. Litade 100% på Emelie, hon är snart färdigutbildad frisör så kände mig ganska lugn men ändå grymt nervös! Första gången jag färgar håret hemma!
Efter färgningen stack vi och åt och efter det var vi så trötta så var och en åkte hem till sig. Har hälsat på mormor och morfar ikväll sen sovit och ätit. Nu sitter jag i sängen och luktar på mitt nya fräsha hår. Nej men, lyssnar på musik just nu men ska stänga av och hämta jordgubbar med glass och därefter kolla på grymma filmer hela natten! MYYYYS!
Presenten till mamma! Hon fick ett kit med en stor parfym, kräm och en liten parfym. Hon hade önskat sig den stora parfymen och så hittar jag ett helt kit med den doften! Hon blev så glad att hon skrev ett brev på morgonen innan hon åkte till jobbet, hon blev så glad :D Presenten var ifrån hela familjen men det var jag som ordnade allt! Jag köpte presenten! Jag ordnade med choklad hjärtan runt presenten mitt i natten! Mamma berättade om hela presenten för sina kompisar så en av hennes kompisar bärde upp mig och kramade om mig och sa "du är så himla gullig, din mamma ska vara stolt över sin dotter som ordnar sånt här fint" Hehe :D















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0