Friluftsdagen.

Hm jaa.. Den vart okej. Kunde ha blåst lite mindre så jag slapp stå på täcket hela tiden. Men det funkade. Vi åt god pastasallad och sen så badade några i klassen. Var väldigt sugen på att hoppa i själv men jag hade inget ombyte med mig.
Sen i slutet hade vi brännboll, min klass vann woho. Jag har bränt mig ännu mer nu. Stog i solen när vi spelade brännboll i ca 1 timme. Har bränt mig på ryggen nu också, härligt josefine!

Olli tyckte i alla fall att det var kul att åka moppe! xD Hon skrek hela tiden "gupp" "nedförsbacke" uppförsbacke" osv osv osv. Sen skrek "jävlar, vilken fartdåre du är jossan, jag trodde du var lugn men här gasar vi och bromsar fullt ut" Haha, olli känner nog inte riktigt mig så mycket som hon tror ;)
Äsch, nu får ni lite bilder från dagen istället!
Bilderna får tala för sig själva. Kan i alla fall säga att tredje bilden där i hinken är det blod och när man väl har stoppat i handen där så går inte den röda färgen bort för än om 3 dagar haha!

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0